فهرست مطالب

تعرفه و هزینه کاشت مو طبیعی در کرشته  فرقی نمی کند به تازگی متوجه نازک شدن تار موهایتان شده باشید یا شاهد یک نقطه براق و طاسی موهایتان باشید، اگر از ریزش مو در هر شکل و اندازه ای رنج می برید، کاملاً حق دارید که به دنبال راهی روی سرمایه گذاری برای رشد و بازیابی مجدد موهایتان باشید.

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که به دلیل کاربرد گسترده هم در آقایان و هم خانم‌ها، همواره با استقبال بیشتری مواجه می‌شود. یکی از اولین سؤالاتی که هر فرد قبل از کاشت مو با آن مواجه می‌شود این است که هزینه کاشت مو چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود. در این مورد باید گفت که هزینه کاشت مو در افراد مختلف متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد.  

هزینه کاشت مو در در ایران بین 20 تا 30 میلیون تومان متفاوت است. در ادامه بیشتر با نحوه محاسبه هزینه کاشت مو آشنا می‌شویم.

هزینه کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟

برای محاسبه هزینه کاشت ابتدا باید با پزشک ملاقات کنید تا بررسی و آنالیز پوست و مو به طور کامل انجام شود. پزشک با بررسی وضعیت پوست و مو ناحیه اهدا کننده و گیرنده و همچنین با توجه به عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو، هزینه نهایی به شما اعلام می‌شود. در ادامه با مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو آشنا می‌شویم.

درجه طاسی

مهم‌ترین عاملی که بر هزینه کاشت مو مؤثر است، درجه طاسی شماست. زمانی که با افزایش درجه طاسی، هزینه کاشت مو نیز افزایش می‌یابد؛ چرا که در چنین مواردی لازم است گرافت‌های بیشتری از بانک مو استخراج شده و به ناحیه طاسی منتقل شود. بنابراین پیچیدگی و سختی کاشت مو در افرادی که طاسی بیشتری دارند افزایش می‌یابد. البته اینکه چه میزان تراکمی برای موهایتان بعد از کاشت مد نظر دارید و اینکه وضعیت بانک مو با آن تناسب دارد نیز در این عامل نقش دارد.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

معمولاً پزشک برای محاسبه هزینه کاشت مو، قبل از هر چیز به تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای پوشش نواحی کم پشت توجه می‌کند. هر گرافت بین 1 تا 5 فولیکول مو را شامل می‌شود و تعداد آن با توجه به میزان طاسی، مدل مو، بانک مو و روش انتخابی تعیین می‌شود. معمولاً در اغلب افراد بین 2000 تا 3000 گرافت مو به خوبی نواحی کم پشت را پوشش می‌دهد. کلینیک‌ها هزینه کاشت هر گرافت با یک تکنیک خاص را را در تعداد گرافت‌ها ضرب کرده و هزینه نهایی را به صورت حدودی مشخص می‌کنند.

بهترین کلینیک کاشت مو در رباط کریم

تکنیک کاشت مو

یکی دیگر از فاکتورهای تأثیرگذار بر هزینه کاشت مو، روشی است که با آن کاشت مو انجام می‌شود. کاشت مو با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در دو گروه روش‌های تهاجمی و غیر تهاجمی دسته بندی می‌شوند. در روش‌های تهاجمی گرافت‌های بانک مو با برش جراحی استخراج می‌شوند که با درد و خونریزی همراه است. معمولاً هزینه کاشت مو با روش‌های تهاجمی بیشتر است. در مقابل روش‌های کم تهاجمی و مدرن که با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شوند و احتیاجی به برش و خونریزی ندارند، هزینه کمتری دارند.

توجه داشته باشید که تمام تکنیک‌های کاشت مو مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب آنها بر اساس نیاز شما و صلاحدید پزشک صورت می‌گیرد. همچنین در روش‌های مدرن اغلب هزینه کاشت مو اختلاف چندانی ندارد و عوامل دیگر تأثیرگذاری بیشتری دارند. توصیه می‌شود هرگز برای کاهش هزینه کاشت مو، روشی که برای شما مناسب نیست را انتخاب  نکنید.

مهارت و تجربه پزشک

مهارت، تخصص  و تجربه پزشک یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو است. پزشکی که تخصص و تجربه بیشتری در زمینه کاشت مو دارد، معمولاً هزینه بیشتری به ازای مهارت و تخصص بالای خود دریافت می‌کنند. معمولاً یک پزشک مجرب در کلینیک‌های معتبرتر و پیشرفته‌تری فعالیت می‌کند و به ازای ارائه خدمات خود دستمزد بالاتری دریافت می‌کند؛ چرا که فردی که زمان و انرژی زیادی برای دریافت تخصص و تجربه در این زمینه صرف کرده است، قطعاً خدمات خود را به ارزان نمی‌فروشد.

یک پزشک متخصص حرفه‌ای تأثیر قابل توجهی بر نتیجه نهایی کاشت مو خواهد گذاشت. پزشک می‌تواند مشکلات حین کاشت ابرو را به راحتی برطرف کرده دقیقا مطابق با انتظارات فرد کاشت را انجام دهد. زمانی که نتایج غیر طبیعی و نامطلوب را مشاهده می‌کنید، به احتمال زیاد پزشک در انتخاب زاویه، عمق و محل کاشت گرافت‌ها دقت و تخصص کافی نداشته است. به همین دلیل هزینه کاشت مو در چنین مواردی بر نتیجه نهایی عمل نیز مؤثر خواهد بود.

بانک مو در دسترس

در دسترس بودن فولیکول‌های بانک مو نیز بر هزینه نهایی کاشت مو مؤثر خواهد بود. معمولاً در کاشت مو از موهای پشت و کنار سر برای پر کردن نواحی کم پشت مو استفاده می‌شود. در صورتی که بانک مو با محدودیت در دسترس قرار بگیرد، فرایند کاشت مو با چالش‌های مختلفی مواجه می‌شود. در چنین مواردی پزشک و سایر اعضای کادر جراحی باید از ابزارها و روش‌های مختلفی مثل برداشت از بانک مو نقاط مختلف بدن بهره ببرند. به همین دلیل افرادی که بانک موی محدودی دارند  باید انتظار افزایش هزینه کاشت مو را نیز داشته باشند.

بهترین کلینیک کاشت مو در رباط کریم

چرا هزینه کاشت مو به روش‌های مختلف متفاوت است؟

ممکن است بپرسید چرا با وجود کاربردهای نسبتاً یکسان روش‌های مختلف کاشت مو، هزینه هر تکنیک متفاوت است. تکنیک‌های مختلف کاشت مو مزایا و معایب مختلفی دارند؛ به عنوان مثال کاشت مو به روش FUE اگرچه بدون زخم و بخیه انجام می‌شود، اما مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامد. در مقابل تکنیک FUT سریع است اما عوارض برش جراحی را نیز به همراه دارد. یا اینکه تکنیک SUPER FUE با طراحی لیزری خط رویش مو انجام می‌شود. در واقع از آنجایی که هزینه تجهیزات، ارائه خدمات، محدودیت‌ها، چالش‌ها و مدت زمان هر تکنیک متفاوت است، انتظار می‌رود هزینه نهایی عمل نیز متفاوت باشد.

چرا هزینه کاشت مو در کلینیک‌های مختلف متفاوت است؟

ممکن است با مراجعه به کلینیک‌های مختلف که حتی از نظر اعتبار و شهرت نیز یکسان هستند، با هزینه‌های مختلفی مواجه شوید. کلینیک‌های مختلف در ایران از تجهیزات، امکانات و کادر پزشکی متفاوتی استفاده می‌کنند. کلینیکی که از فضای بیشتر و با امکانات کامل بهره می‌برد، قطعا بیشتر روی ارائه خدمات سرمایه گذاری کرده و به همین دلیل هزینه کاشت مو یا سایر خدمات زیبایی را افزایش می‌دهد.  خدماتی مثل تأمین بهداشت کلینیک، تهیه تجهیزات جدید و پیشرفته، مشاوره تخصصی، انجام آزمایشات و … برای کلینیک‌ها هزینه بر است.

همچنین کلینیک‌ها با کادر پزشکی متفاوت، دستمزد متفاوتی نیز به پزشک پرداخت می‌کنند و به همین دلیل هزینه را نیز افزایش می‌دهند. به طور کلی نمی‌توان گفت کلینیک زیبایی که هزینه کاشت مو بیشتری دریافت می‌کند، قطعاً خدمات باکیفیت‌تری نیز ارائه می‌کند. اما معمولاً کلینیک‌هایی که سابقه، شهرت و خدمات بهتری دارند و از کادر پزشکی تخصصی بهره می‌برند، با هزینه‌های ارزان در دسترس نیستند.

هزینه کاشت مو در ایران بیشتر است یا سایر کشورها؟

یکی دیگر از ایده‌هایی که ممکن است به ذهن متقاضیان کاشت مو خطور کند، این است که کاشت مو را در کشوری دیگر و با تجهیزات و امکانات پیشرفته‌تر انجام دهند. قبل از هر چیز باید بگوییم که کاشت مو در ایران بسیار توسعه یافته است و کلینیک‌های داخلی از نظر تجهیزات و تبحر پزشکان از بسیاری از کشورهای اروپایی نیز بالاتر هستند. از طرفی هزینه کاشت مو در ایران با سایر کشورها قابل مقایسه نیست.

ارزش پول ملی ایران باعث شده تا شما بتوانید با هزینه‌های بسیار کمتر از سایر کشورها کاشت مو باکیفیت را تجربه کنید. هزینه کاشت مو در سایر کشورها چندین برابر ایران است. اگرچه هزینه کاشت مو توسط بیمه پوشش داده نمی‌شود، اما نسبت به بسیاری از جراحی‌های زیبایی هزینه مقرون به صرفه‌تری دارد.

سوالات متداول کاشت مو در رباط کریم

برای پاسخ به این سوال باید عوامل متفاوتی را در نظر بگیریم. در وهله اول روشی که برای کاشت مو استفاده می شود و سپس تکنیک پزشک موثر است. همچنین موثرترین عامل در این مورد ژنتیک فرد و جنسیت می باشد. اما اگر بخواهیم به طور کلی پاسخ دهیم به صورت میانگین افراد حدود ۶ ماه پس از انجام اقدامات اولین آثار جدی کاشت را می بینند. همچنین در حدود یک سال پس از اقدام اثر کامل کاشت دیده می شود.

برای پاسخ دادن به این سوال لازم است در ابتدا اشاره کنیم برای این که جایی از بدن مو داشته باشد نیاز به فولیکول مو دارد. در روش نوین که از پیوند زدن فولیکول های مو به سر استفاده می شود پس از مدتی فولیکول ها خونرسانی شده و رویش مو صورت می گیرد. بنابراین پاسخ این سوال معمولاً مثبت می باشد. چرا که در غالب افراد دیده شده است که پس از پیوند موفق فولیکول مو و رویش مجدد مو افراد اثر مادام العمر رویش مو را تجربه خواهند کرد.

به طور کلی پس از آن که مو کاشته شد و فولیکول ها بر روی سر قرار گرفتند مهم این است که آیا در ابتدای امر به آن اتصال پیدا کرده اند یا نه. معمولاً پس از اتصال به بافت پایه پوست به علت خونرسانی گسترده به سر این پیوندها با موفقیت همراه می شوند. چیزی در حدود ۸۵ تا ۹۵ درصد افرادی که اقدام به کاشت می کنند موفق می شوند تا رویش مجدد مو را بر روی سرشان ببینند. همچنین این اثرات غالباً مادام العمر می باشد.

به طور کلی در روش پیوندی کاشت مو رویش مو به شکل قابل توجهی موفق تر از استفاده از داروهای رویش مو می باشد. در حالتی که کاشت صورت می گیرد ۱۰ تا ۸۰ درصد مواقع تا حدود ۳ تا ۴ ماه پس از کاشت، رویش مجدد مو مشاهده می شود. اما باید در نظر داشت که این موهای مجدداً روییده شده مانند موهای طبیعی می باشد و می تواند در طول زمان نازک و شکننده شود.

اگرچه به طور کلی همه افراد بالای ۱۸ سال می توانند کاشت مو انجام دهند اما افراد زیر ۲۵ سال اثرات قابل توجهی را مشاهده نخواهند کرد. یکی از مهم ترین علل این می باشد که تا قبل از ۲۵ سالگی الگوی ریزش مو مشخص نمی شود. بنابراین بهترین سن اقدام برای کاشت مجدد مو بعد از ۲۵ سالگی می باشد.

در درجه اول باید توجه داشت که هیچ اقدام جراحی بدون درد نیست. اما استفاده از داروهای مسکن بعد از جراحی و همچنین داروهای بی حس کننده در حین جراحی می ‌تواند اثر بسیار قابل توجهی در کاهش درد بیماران داشته باشد. بنابراین کاشت مو اقدام چندان پر دردی نمی باشد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که موهایی که رویش می‌ کنند بعد از گذشت دو هفته می توانند شروع به ریزش کنند. اما جای نگرانی نمی باشد. چرا که باید ۳ تا ۴ ماه زمان داد تا رشد مجدد مو به شکل قابل توجهی ایجاد شود.

سوزش، خارش و عفونت از مهم ترین عوارض احتمالی می ‌باشد. خونریزی نیز از دیگر عوارض است. همچنین گزگز و بی حسی مدتی پس از کاشت مو در ناحیه مورد نظر ممکن است ایجاد شود.

بله. پس از گذشتن زمان کافی پس از رویش قطعی و کامل مو می شود به آرایشگاه رفت و موها را کوتاه کرد. همچنین حتی می شود موها را به صورت کامل تراشید. فقط باید دقت شود که از تابش مستقیم نور خورشید به روی سر جلوگیری شود و از کرم ضد آفتاب در صورت نیاز استفاده شود.

باید گفت که به سبب فشاری که کلاه بر روی سر و فولیکول های مو ایجاد می‌کند می ‌تواند موجب شکنندگی مو شود. البته می شود بعد از کاشت مو کلاه بر روی سر گذاشته ولی باید حداقل ۱۰ روز پس از انجام جراحی استفاده شود.

جراحی کاشت مو توسط جراح پلاستیک با تجربه و دارای مدرک صورت می گیرد. بنابراین این روش روشی ایمن در صورت انجام توسط جراح و در مرکز مجهز می ‌باشد. البته همه جراحی ها عوارض خود را نیز دارند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

4.9/5 - ( 29 رأی )
خدمات کلینیک زیبایی پرنسس

دکتر امید شعبانی

دکتر امید شعبانی

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

قیمت و تعرفه خدمات زیبایی سال 1403

کلینیک زیبایی پرنسس ( دکتر امید شعبانی )

ردیفعنوانقیمت
1بوتاکس دیستون650/000 تومان
2بوتاکس مصبورت850/000 تومان
3بوتاکس مایوبلاک فرانسوس1/100/000 تومان
4آنزیم غبغب600/000 تومان
5آنزیم بینی550/000 تومان
6انواع ژل از هر سی سی750/000 تا 3/500/000 تومان
7مزونیدلینگ صورت650/000 تومان
8مزوتراپی صورت600/000 تومان
9مزونیدلینگ سر650/000 تومان
10مزوتراپی سر750/000 تومان
11رینو پلاستی بدون جراحی2/000/000 تومان
12هیر فیلراستعلام قمیت
13جالپرواستعلام قیمت
14نخ جوانسازی مونر هر واحد2/800/000 تومان
15نخ جوانسازی کاگ هر واحد750/0000 تومان
16فیشیال کامل صورت پاکسازی زیرچشم و بینی650/000 تومان
17میکرودرم ابریژن کل صورت650/000 تومان
18میکرودرم ابریژن زیرچشم500/000 تومان
19میکرودرم ابریژن بینی250/000 تومان
20درمان ریزش سکه ای سر و صورتمشاوره و استعلام قیمت
21پاک کردن تتو نواحی کوچکفعلا انجام نمی شود
22خال برداریمشاوره و استعلام قیمت
23ژل لب روسیمشاوره و استعلام قیمت
24پکیج کامل مادلینگ صورت 5 سی سیاستعلام قیمت
25پکیج کامل مادلینگ صورت 7 سی سیاستعلام قیمت
26لیفت شقیقه با بوتاکساستعلام قیمت
27بوتاکس زیر بغل ( درمان تعرق )1/200/000 تومان
28بوتاکس کف دست ( درمان تعرق )2/200/000 تومان
29کاشت ابرواستعلام قیمت
30کاشت مواستعلام قیمت
31لیفت بینی با پلکس650/000 تومان
32انواع ژل لب از هر سی سی1/400/000 تومان تا بهترین برند 4/000/000 تومان

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved