فهرست مطالب

مرکز لیزر شهریار چهارراه مخابرات یکی از موثرترین و ایمن‌ترین راه‌های حذف دائمی موهای زائد بدن به حساب می‌آید. تحقیقات و پژوهش‌های بسیاری بر این روش حذف موهای زائد انجام شده و امروز با قطعیت می‌توان در مورد تاثیر آن نظر داد. میزان رضایت از لیزر در بین متقاضیان بسیار بالا است ولی در عین حال تعداد کثیری از افراد، نتایج رضایت بخشی از آن دریافت نمی‌کنند.

تجربه ما نشان داده که این عدم رضایت، معمولاً ناشی از مراجعه به کلینیک‌هایی است که کیفیت کار بالایی ندارند. امروز قصد داریم به معرفی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران شهر اندیشه و شهریار بپردازیم. ببینیم که چه عواملی بر موفقیت لیزر تاثیر می‌گذارند و یک کلینیک خوب چه ویژگی‌هایی دارد.

لیزر مو

کلینیک زیبایی سانی بیوتی ؛ بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شهریار

در کلینیک زیبایی سانی بیوتی تمام عوامل موثر بر لیزر درمانی به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان فراهم شده‌اند. استفاده از به‌روزترین و بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد، تدوین دستورالعمل‌های دقیق و سختگیرانه برای افزایش سطح ایمنی و اثربخشی لیزر و همچنین برخوداری از تیم درمانی بزرگ و مجرب، از جمله مواردی هستند که در کلینیک زیبایی سانی بیوتی محقق شده‌اند. به همین جهت به جرات می‌توانیم بگوییم که مرکز لیزر سانی بیوتی ، بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اندیشه و شهریار و فردیس  است.

چه عواملی بر اثربخشی لیزر موهای زائد موثرند؟

عوامل بسیاری بر میزان تاثیر لیزر بر از بین بردن موهای زائد موثرند. در این مقاله به بررسی مواردی پرداخته‌ایم که متوجه کلینیک یا مرکز لیزر موهای زائد است. اما به طور کلی عوامل موثر بر اثربخشی را می‌توان به چهار گروه تقسیم کرد:

  • ابزار و وسایل لیزر موهای زائد شامل دستگاه لیزر، وسایل یک بار مصرف و …
  • پروتکل یا دستورالعمل‌های اجرایی شامل قوانینی برای اجرای لیزر درمانی به جهت افزایش ایمنی و اثربخشی
  • اعتبار مرکز لیزر درمانی و دانش و تجربه‌ی تیم درمانی شامل بهره‌گیری از بهترین پزشکان و اپراتورهای لیزر درمانی
  • ویژگی‌های شخصی متقاضی لیزر موهای زائد شامل رنگ پوست، رنگ مو، جنس موها و …

در مقاله «راهنمای قبل از لیزر موهای زائد» در مورد تمامی چیزهایی که باید پیش از لیزر درمانی بدانید، صحبت کرده‌ایم. در بخش بعد هم ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد بررسی شده است

لیزر مو

ویژگی‌های بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

۱. یک کلینیک خوب مجوزهای لازم را دارد

استفاده از دستگاه‌های لیزر موهای زائد نیاز به تخصص و تبحر بالایی دارد. به همین جهت مجوز ارائه این دست خدمات تنها به پزشکان متخصص داده می‌شود که دوره‌های لازم را سپری و گواهی‌نامه‌ی لیزر درمانی را دریافت کرده باشند.

در نظر داشته باشید که اگر اپراتور یا مجری لیزر درمانی پزشک نباشد، مشکلی نیست. اپراتورها آموزش‌ها و دوره‌های لازم را دریافت کرده و به خوبی با نحوه‌ی کار آشنایی دارند. پزشک متخصص وظیفه دارد که پوست شما را معاینه کرده، بهترین دستگاه لیزر را برای شما انتخاب و راهنمایی‌های لازم را به اپراتور لیزر درمانی ارائه کند.

آیا کلینیک سانی بیوتی مجوزهای لازم را دارد؟

بله؛ کلینیک سانی بیوتی برای تمامی روش‌های درمانی از جمله کاشت مو، روش‌های جوانسازی پوست و همچنین لیزر موهای زائد تمامی مجوزهای لازم را از وزارت بهداشت دریافت کرده و دارای پروانه اشتغال مراکز کار با لیزر است.

لیزر مو

۲. جلسه مشاوره باید با پزشک متخصص باشد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تیم درمانی خود از پزشک متخصص بهره می‌برد. در جلسه‌ی مشاوره پیش از لیزر درمانی، پزشک متخصص باید حضور داشته باشد و در ادامه، جلسات لیزر تحت نظارت او انجام شود. لیزر مانند تمامی روش‌های درمانی، با تمام کم تهاجمی بودنش، عوارضی دارد. پزشک متخصص به خوبی می‌تواند احتمال این عوارض جانبی را پیش‌بینی کرده و برای جلوگیری از آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین اگر دچار عوارض جانبی غیر منتظره شدید، پزشک می‌تواند نقش موثری در درمان و جلوگیری از وخامت آن‌ها داشته باشد.

در جلسه مشاوره پیش از لیزر درمانی، پزشک متخصص باید به سوالات زیر پاسخ بدهد. تنها پزشک متخصص می‌تواند پاسخ‌های درستی به سوالات زیر بدهد.

  • آیا دستگاه مناسب برای رنگ پوست شما در کلینیک موجود هست؟
  • آیا لیزر درمانی برای رنگ پوست شما موثر است؟
  • چند جلسه‌ی درمانی برای حذف موهای زائد نیاز خواهید داشت؟
  • نتایج لیزر موهای زائد در شما چگونه خواهد بود؟
  • چه مواردی را باید قبل از جلسه‌ی لیزر موهای زائد رعایت کنید؟
  • عوارض جانبی محتمل این روش درمانی چیست؟
  • خطر و احتمال کدام عوارض جانبی برای شما بیشتر است؟
  • هزینه‌ی لیزر موهای زائد چقدر است؟
لیزر مو

سوالات متداول لیزر موهای زائد در شهریار

از سوالات متداول لیزر میزان درد آن است که میزان آن چقدر است؟

درد لیزر بسته به آستانه درد هر فرد می تواند متفاوت باشد و برای بعضی دردناک­تر است. دستگاه­ های مدرنی که دارای کولینگ(خنک کننده) هستند تا حد زیادی درد ناشی از لیزر مو را کاهش می ­دهند.

در صورتی که به توصیه‌های قبل و بعد از لیزر به طور کامل عمل شود و پزشک و اپراتور از تمامی شرایط فرد اطلاع کامل داشته باشند عارضه خاصی رخ نمی‌دهد. لازم به ذکر است که بروز عوارضی از جمله احساس درد یا سوزش خفیف، قرمزی و تورم و در برخی موارد نادر بروز دمل و تاول (بسته به نوع پوست) طبیعی بوده و به‌صورت خودبه‌خود رفع می‌شوند و هیچ جای نگرانی برای فرد وجود ندارد.

لیزر توسط ملانین ­های موجود در ریشه مو جذب شده و روی آن ناحیه اثر می ­کند و نهایتا منجر به نابود شدن ریشه­ مو می­ گردد. بنابراین هرچه موی فرد تیره ­تر و ضخیم­تر باشد لیزر اثر بهتری بر روی آن خواهد داشت. از طرفی به علت وجود ملانین در پوست هرچه پوست روشن­تر باشد ملانین مو آن را بهتر جذب می کند، لذا افراد با پوست روشن و موی ضخیم و تیره بهترین کاندید لیزر موهای زائد می ­باشند.

از سوالات متداول لیزر این است که آیا انجام آن سرطان زا است؟

خیر! بارها در مورد سرطان‌زا بودن یا تاثیر لیزر در بارداری و کارکرد اندام­ های داخلی بدن شایعاتی شنیده‌ایم ولی واقعیت این است که تا کنون هیچ مقاله علمی چاپ شده یا ژورنال تخصصی بروز عوارض در اثر لیزر را ثابت نکرده‌اند. در واقع به این علت که لیزر تاثیر خیلی سطحی بر روی پوست می‌گذارد و حداکثر تا عمق ۳ میلی‌متر به داخل پوست نفوذ می‌کند امکان به‌ وجود آوردن چنین تاثیراتی را نداشته و تاثیر آن در ناباروری و کارکرد اندام‌های داخلی کاملا بی­ اساس است.

کسانی که دچار بیماری های فعال پوستی مثل اگزما، کهیر، زگیل، هرپس(تبخال) و جوش فعال  هستند نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند. همچنین لیزر موهای زائد برای خانم­ هایی که در دوران بارداری یا شیردهی هستند توصیه نمی ­شود.

لیزر موهای زائد به علت نابود کردن فولیکول مو تاثیر دائمی و چشمگیری در موهای زیرپوستی دارد.

 از سوالات متداول لیزر که بسیار مهم است مراقبت های قبل از آن است که شامل موارد زیر می باشد:

  • از دارو های لایه بردار به مدت دو ماه قبل استفاده نکرده باشید.
  • 24 ساعت قبل از لیزر سطح پوست کاملا با ژیلت اصلاح شده باشد.
  • از 2 هفته قبل از درمان از برنزه کردن با آفتاب یا سولاریوم خودداری شود.
  • از 1 ماه قبل از لیزر از هیچ روشی برای کندن موها از جمله اپیلاسیون، بند ،وکس،موچین و .. استفاده نشده باشد.
  • در صورت استفاده از داروهای:ماینوکسیدیل،فنی تویین،سیکلوسپورین،ایزوترتینوئین،راکوتان( آخرین مصرف 4 ماه و دوز بالا 6 ماه قبل باشد دوز خیلی پایین با ویزیت پزشک ) ،کورتون،Retin_A،اطلاع دهید در صورت لزوم در موارد خاص حتما با پزشک وقت مشاوره داشته باشید.

از سوالات متداول لیزر مراقبت بعد از آن است که موارد زیر را شامل می شود:

  • تا 24 ساعت بعد دوش نگیرید و روی موضع تا زمانی که التهاب دارید کرم زینک هر 3 ساعت بزنید. در صورت ادامه دار بودن التهابات یا مشاهده موارد خاص بلافاصله گزارش دهید.
  • بعد از لیزر از کرم ضد آفتاب بدون رنگ استفاده شود و در طی لیزر درمانی برای نواحی تحت تاثیر آفتاب صبح و شب جز موقع خواب ضد آفتاب جهت پیشگیری از لک استفاده شود.
  • تمام جلسات لیزر با فاصله 40 تا 45 روز یکبار تا زمانی که رویش نداشته باشید باید ادامه پیدا کند بعد از این زمان می توانید فواصل 2-4-6 و نهایتا 8 ماهه تا یک سال را جهت شارژ داشته باشید.( هدف و نتیجه از لیزر موهای زائد نازک و کرکی شدن موها و نهایتا کاهش رشد موها می ­باشد)
  • برای جواب­دهی بهتر لیزر باید تا 8 جلسه به طور مداوم در فواصل 45 روزه لیزر انجام گیرد و برای گرفتن نتیجه بهتر و راضی بودن از ضخامت و تراکم مو می­ توان تعداد جلسات را تا رسیدن به سطح دلخواه ادامه داد. منظور از جوابدهی لیزر در واقع ثابت شدن روند تغییرات است. (کاهش تراکم و ضخامت موها و کرکی  شدن آنها) پس از رسیدن به ثباتی که مد نظر فرد هست برای شارژ مجدد ابتدا در فاصله دو ماه، سپس 4 ماه، سپس 8 ماه و بعد از آن سالی یک بار لیزر باید انجام شود.

از دیگر سوالات متداول لیزر این است که آیا به طور کامل بعد از آن موها حذف می شود؟

از نظر علمی و تئوریک لیزر 70 درصد در رفع موهای زائد موثر است. باعث کرکی و نازک شدن موها و کاهش شدید رشد آن می­ گردد. ولی اینکه کل موهای زائد بطور کامل حذف شوند، امکان­پذیر نیست.

به این علت که بعد از لیزر مو تا دو هفته موهای لیزر شده شروع به ریزش می کنند و بعد از ان تا حدود 40 روز فرصت هست برای اینکه فولیکول­ هایی که در جلسه قبل از بین نرفته اند در فاز رشد قرار بگیرند و در جلسه بعدی توسط لیزر شناسایی شده و نابود گردند. درصورتی که زودتر انجام شود ممکن است فولیکول هایی که از بین نرفته اند خفته بمانند و لیزر نتواند آنها را از بین ببرد.

از سوالات متداول لیزر این است که چرا نباید موها از ریشه کنده شده باشند؟

به این علت که اشعه لیزر روی ریشه مو تاثیر گذاشته و فولیکول مو را از بین می ­برد. اگر کمتر از یک ماه قبل از جلسه لیزر موها از ریشه کنده شده باشد ریشه ای وجود ندارد که لیزر در آن اثر بگذارد و بنابر این تاثیر لیزر کمتر می ­شود.

لیزر موهای زائد یک روش عمیق و دائمی برای نابود کردن فولیکول­ های موی زائد است. مشکلاتی از جمله بروز جوش و زیرپوستی شدن مو را ندارد و به علت اینکه رشد مو کند شده و ضخامت موها به مرور بسیار کم می گردد و نهایتا موها کرکی می ­شوند پوست ناحیه به مرور سلامت خود را باز می­ یابد و روشن­تر می­ گردد. لیزر موهای زائد در امریکا طبق آمار سال 2017 محبوب ترین روش حذف موهای زائد بین مردم شناخته شده است.

بعد از حدود دو هفته از جلسه لیزر موهای زائد شروع به ریزش می کنند و فرد می تواند ریزش محسوس آنها را در لباس زیر خود مشاهده کند.

در برخی موارد خاص لیزر موهای زائد ممکن است باعث بروز سوختگی در پوست شود که از سوالات متداول لیزر دلیل سوختگی آن است:

  • داشتن آرایش روی پوست، استفاده از خوشبو کننده، استفاده از کرم‌های موضعی یا بی‌حس‌کننده‌های موضعی مختلف.
  • خشکی بیش از حد پوست که ممکن است در اثر مصرف داروهایی مانند راکوتان (قرص ضد جوش) به‌وجود آمده باشد.
  • پوست‌های بسیار حساس که احتمالا در اثر لایه‌برداری بسیار نازک شده‌اند.
  • داشتن بیماری‌های پوستی خاص مانند: اگزما، کهیر، هرپس، عفونت فعال، پسوریازیس و …
  • درصورتی از سولاریوم یا تیرگی مصنوعی دو هفته نگذشته باشد.
  • تکان خوردن‌های ارادی و غیر ارادی هنگام لیزر.
  • در صورتی که تایپ پوستی فرد با طول موج انتخاب شده هماهنگی نداشته باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

با انتخاب ستاره ها به مطلب امتیاز دهید!

4.4/5 - ( 40 رأی )
خدمات کلینیک زیبایی پرنسس

دکتر امید شعبانی

دکتر امید شعبانی

کلینیک زیبایی پوست و مو دکتر امید شعبانی جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص پوست و مو می توانید با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۶۵۶۲ از طریق خط ویژه با ما در ارتباط باشید.

کلینیک دکتر امید شعبانی

از سال ۱۳۹۵ کاملترین و مجهزترین مرکز زیبایی در استان تهران راه اندازی نموده است که با استقبال بی نظیر ساکنین محترم شهر تهران ، شهرستان شهریار ، شهرک اندیشه  ، شهر قدس و فردیس کرج مواجه شده است.

دکتر امید شعبانی تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مورد تزریق فیلر(ژل) لب ، بیش از هزار مورد فیلر (ژل) خط خنده ،بیش از ۱۰۰۰ مورد فیلر ( ژل) گونه ، بیش از هزار مورد بوتاکس پیشانی ، خط اخم، بینی، بوتاکس دور چشم ، لیفت بینی و پره های بینی و بوتاکس درمان میگرن و تعریق زیر بغل و تعریق کف دست با موفقیت کامل انجام داده اند. بیش از ۵۰۰ مورد هایفوتراپی و میکرونیدلینگ و میکرو درم موفق نیز در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

نمونه کار های ایشان در پیج اینستاگرام و در همین صفحه قابل مشاهده است هر هفته یک مورد ویدئو آموزشی نیز در سایت و پیج و کانال خدمت شما ارائه میگردد.

همچنان با ما همراه باشید در بهترین مطب دکتر امید شعبانی

قیمت و تعرفه خدمات زیبایی سال 1403

کلینیک زیبایی پرنسس ( دکتر امید شعبانی )

ردیفعنوانقیمت
1بوتاکس دیستون650/000 تومان
2بوتاکس مصبورت850/000 تومان
3بوتاکس مایوبلاک فرانسوس1/100/000 تومان
4آنزیم غبغب600/000 تومان
5آنزیم بینی550/000 تومان
6انواع ژل از هر سی سی750/000 تا 3/500/000 تومان
7مزونیدلینگ صورت650/000 تومان
8مزوتراپی صورت600/000 تومان
9مزونیدلینگ سر650/000 تومان
10مزوتراپی سر750/000 تومان
11رینو پلاستی بدون جراحی2/000/000 تومان
12هیر فیلراستعلام قمیت
13جالپرواستعلام قیمت
14نخ جوانسازی مونر هر واحد2/800/000 تومان
15نخ جوانسازی کاگ هر واحد750/0000 تومان
16فیشیال کامل صورت پاکسازی زیرچشم و بینی650/000 تومان
17میکرودرم ابریژن کل صورت650/000 تومان
18میکرودرم ابریژن زیرچشم500/000 تومان
19میکرودرم ابریژن بینی250/000 تومان
20درمان ریزش سکه ای سر و صورتمشاوره و استعلام قیمت
21پاک کردن تتو نواحی کوچکفعلا انجام نمی شود
22خال برداریمشاوره و استعلام قیمت
23ژل لب روسیمشاوره و استعلام قیمت
24پکیج کامل مادلینگ صورت 5 سی سیاستعلام قیمت
25پکیج کامل مادلینگ صورت 7 سی سیاستعلام قیمت
26لیفت شقیقه با بوتاکساستعلام قیمت
27بوتاکس زیر بغل ( درمان تعرق )1/200/000 تومان
28بوتاکس کف دست ( درمان تعرق )2/200/000 تومان
29کاشت ابرواستعلام قیمت
30کاشت مواستعلام قیمت
31لیفت بینی با پلکس650/000 تومان
32انواع ژل لب از هر سی سی1/400/000 تومان تا بهترین برند 4/000/000 تومان

در خبرنامه ما عضو شوید

کلینیک زیبایی پرنسس دکتر امید شعبانی

وب سایت ما را با دوستان خود به اشتراک بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کلینیک زیبایی پرنسس ، زیباجویان می توانند انتظار طیف وسیعی از خدمات زیبایی و مراقبت از پوست را داشته باشند که توسط پزشک مجرب و بسیار ماهر ارائه می شود. این خدمات برای پاسخگویی به نیازهای زیباجویان و ارائه بهترین نتایج طراحی شده اند.

این کلینیک علاوه بر حضور پزشک پوست و مو که می تواند انواع بیماری های پوستی و ریزش مو را درمان کند، خدمات لیزر را با جدیدترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای زائد و درمان بیماری های پوستی ارائه می دهد. خدمات لیزر این کلینیک با پیشرفته ترین دستگاه ها و تکنیک ها برای حداکثر کارایی و اثربخشی انجام می شود.

همچنین زیباجویان می توانند از خدمات زیبایی پوست و مو مانند جوانسازی و پاکسازی پوست با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات، خدمات فیشیال، مزوتراپی مو، تزریق بوتاکس و فیلر و بسیاری از روش های درمانی دیگر بهره مند شوند. پرسنل کلینیک برای ارائه تجربه ای آرامش بخش و تجدید قوا به مراجعان بسیار دقت می کنند و به آنها احساس شادابی و اعتماد به نفس می دهند.

همچنین کلینیک زیبایی پرنسس به ارائه مشاوره و انجام پیکرتراشی و بادی کانتورینگ به روش لیپوماتیک با جدیدترین دستگاه ها توسط متخصصین مجرب می پردازد. این روش با رعایت کامل ملاحظات پزشکی و ایمنی انجام می شود و بهترین نتایج ممکن را برای مشتریان تضمین می کند.

کلینیک زیبایی پرنسس طیف گسترده ای از خدمات پوست، مو و زیبایی را به زیباجویان ارائه می دهد که با برخی از آن ها در وب سایت آشنا می شوید و این کلینیک را به مقصدی ایده آل برای هر کسی که به دنبال ظاهری زیبا و احساسی عالی است تبدیل می کند.

© 2024 All Rights Reserved